M-am întors recent dintr-o vacanță în California de Sud cu mama și sora mea. Am avut patru nopți, cinci zile, și trei destinații, de conducere de-a lungul Pacific Coast Highway tot drumul.

În timpul călătoriei noastre, am avut ocazia de a trăi câteva din copilăria mea și visele adulților.

În general, această călătorie a fost una dintre călătoriile mele preferate vreodată. A fost plin de amintiri, momente amuzante, multe râsete, și câteva oportunități de a trăi viața mea de vis.

Iată câteva dintre acele momente de vis, și lecțiile pe care le-am învățat de-a lungul drum.
Vis #1: Produse alimentare
Când am ajuns în San Diego, prima noastră oprire a fost un In și Out Burger (hei, nu toate momentele mele de vis de viață trebuie să fie viața în schimbare!)

Lectia: Am avut dreptate, în și În Burger este minunat!

Dream #2: Celebru istoric (scump) Hotel
Ne-am îndreptat spre prima noastră destinație, Hotelul Del Coronado de lângă San Diego. Splendoarea, locația și istoria hotelului, împreună cu lista de oaspeți a președinților, celebrităților și a altor persoane notabile de-a lungul istoriei face ca acest hotel să fie unul dintre cele mai renumite hoteluri din Statele Unite ale Americii. De asemenea, face foarte scump!

Verificăm dacă limbajul nu este obscen, după care verificăm autenticitatea evaluărilor înainte de a le posta pe Verificăm dacă limbajul nu este obscen, după care verificăm autenticitatea evaluărilor înainte de a le posta pe Verificăm dacă limbajul nu este obscen, după care verificăm autenticitatea evaluărilor înainte de a le posta pe Iată-ne, stând la același hotel Marilyn Monroe filmat Some Like It Hot, precum și președinți, demnitari, și elitele de la Hollywood. Camera noastră a fost în Ocean Towers, care a fost o scurtă plimbare pe trotuar la o clădire diferită. Am mers printr-o parcare plină de mașini (dintre care multe, probabil, costa aproximativ la fel ca ipotecare meu), cu plăci personalizate (cele mai multe dintre care nu am putut înțelege.)

Am găsit Turnul Oceanului și am intrat. Mama mi-a spus că a fost din cauza umidității, dar clădirea mirosea a haine ude care stăteau într-un coș de rufe pentru câteva zile. Cel puțin au existat câteva uscătoare gigant stabilite pentru a absorbi umezeala! Verificăm dacă limbajul nu este obscen, după care verificăm autenticitatea evaluărilor înainte de a le posta pe website-ul nostru. Verificăm dacă limbajul nu este obscen, după care verificăm autenticitatea evaluărilor înainte de a le posta pe website-ul nostru. Se pare că umiditatea a afectat mai mult decât mirosul camerei. Am ajuns de dormit înfășurat într-un prosop pentru a ajuta la absorbția de umiditate (aka umezeala) pe cearceafuri.

Lectia: Uneori plătiți o mulțime de bani pentru „nume” în loc de calitatea reală. A fost o experiență misto, dar nu a trăit până la hype, cel puțin nu pentru noi. Sunt sigur că mulți oameni au avut experiențe mult mai bine aici, dar pentru noi un fel de căzut scurt.

Vis #3: Top Gun
Când am fost de opt ani și a văzut prima Top Gun, am fost convins am fost de gând să se căsătorească Cu Tom Cruise / Maverick. Urma să locuim în Southern Cali într-un bungalou frumos de pe ocean. În fiecare noapte el a fost de gând să-mi cântăm mi-am pierdut acest sentiment iubitor (împreună cu toate prietenii lui super-fierbinte pilot). Mama și sora mea uimitoare mi-au permis să-mi trăiesc fantezia copilăriei. Sora mea chiar a suportat tricourile cu „Vorbește-mi goose”. Am petrecut destul de un timp navigarea drumul nostru prin Oceanside pentru a găsi visul meu din copilărie, casa lui Charlie de la Top Gun.

Lectia: Cred ca viata functioneaza ca este ar trebui să, deoarece Tom Cruise sare pe canapele, Maverick este vechi (Google remorcă pentru Top Gun 2), Goose este mort, locația de casa mea de vis este acum un lot gol înconjurat de baricade de construcție, și bungalow-ul meu superb este urcat într-o parcare. Cel puțin am primit o imagine de casa (împreună cu pericol de construcție zona semn) și a rupt un selfie în picioare pe strada pe care am imaginat întotdeauna Maverick și am de conducere în jurul pe motocicleta lui. Dar realitatea situației nu s-a ridicat la înălțimea fanteziei mele de opt ani… Cred că nimic nu face!

Dream #4: Conacul și Playboy Mansion
Ziua a doua am condus în L.A. și a rămas la cel mai bun pat & Mic dejun, care a inclus yoga, scandând, alimente vegane, cristale, lămpi de sare, apă activată și ceai de trandafir uimitor. Această oprire a venit cu multe, multe râde ca acest lucru a fost waaaay în afara zonei de confort mamei! Dar, ea a fost un soldat! Potrivit Google Maps, eram la 4 km de fostul conac spelling și conacul Playboy. Fiind un pic obsedat de celebritate, a trebuit să văd casele astea.

Lecție rapidă: 4 km în LA durează aproximativ 20 de minute, nu cinci la care m-am gândit!

Ne-am urcat în mașină și am urmărit hărțile Google până la Fortăreața Manor și Hef. Am fost atât de încântat!