Tocmai ne-am întors dintr-o vacanță de familie uimitoare în Florida. Am fost în Florida de multe ori, dar în toate vizitele noastre, mi-am dat seama că nu am mers niciodată snorkeling. Copiii mei au ochelari de protecție snorkel și înota în jurul piscinei în ele, dar ei nu au plecat „real” snorkeling, ca pe o barcă, cu un grup, în echipament oficial snorkel. Am decis că ăsta e anul!

Am făcut o tona de căutare și a găsit „cel mai bun” snorkeling a fost în Florida Keys. Minunat! Îmi place Keys, snorkeling este ah-maz-ing, s-ar face o excursie de o zi super distractiv, asa ca am rezervat-o! De obicei ne jucăm de-a timpul cu urechea în vacanțele noastre, așa că ăsta a fost singurul lucru pe care l-am plănuit.
Ne-am trezit devreme pentru călătoria de trei ore cu mașina. Am încărcat geanta mea cu Dramamine, ambalate bagajele noastre, a găsit un loc minunat pentru a opri pentru masa de prânz mai jos Keys (poate un alt 45 de minute cu mașina), ambalate până masina si copii, și condus pentru aventura noastră cea mai minunat!

Atât de emoționant!

Am avut viziuni mari de conducere tot drumul cu partea de sus în jos pe Jeep noastre închiriate, dar ideea mea a fost doborât de către soțul meu întotdeauna nivel-condus … prea cald, prea vânt, prea însorit ” pentru o unitate de trei ore masina. Bine, nu-i mare scofală. Trei ore mai târziu am făcut-o la Key Largo cu partea de sus în sus și CCa Cranked pe mare. Asta a fost să fie grozav!

Am ajuns la locul de snorkelling, ne-am cazat și am condus până la locul nostru de lansare. Norii au început să se rostogolească, dar cui îi pasă? Potrivit Accuweather, cerul va fi senin toată ziua. Câțiva nori nu vor strica această zi!

Ne-am urcat pe vas și am ascultat discursul de siguranță. Am încercat să ascult discursul. Am fost prea distras încercarea de a da seama dacă doamna în partea din față a barca a fost striga la copilul ei în limba rusă sau doar vorbesc foarte tare la el!

Am prins ceva despre vreme și valuri mari. Hmm, nu este important sunt sigur.

De pe barca a mers la Golful Mexic la cel mai bun loc snorkel în Florida! Am observat că norii se întunecau și valurile se măresc. Nici o problemă! Am fost încărcat cu Dramamine. M-aș descurca cu orice!

Aproximativ 20 de minute mai târziu, am ajuns la locul nostru snorkel. Până acum norii erau negri, valurile erau înalte, iar barca se balansa… Foarte mult. Avem uneltele noastre snorkel pe foarte atent (flippers nu sunt ușor de pus pe, dar se adaugă o barcă cu adevărat balansoar și este aproape imposibil!)

Era o scară pe barcă, dar valurile erau atât de mari încât oamenii cădeau de pe scară, așa că am decis să intervenim. Aici vom merge! Snorkeling!

Soțul meu mi-a luat copilul de 13 și 15 ani, așa că eu și copilul de opt ani am rămas împreună. Imediat am fost speriat. Valurile erau atât de mari încât treceau peste capul fiicei mele. Deși aveam veste de salvare, ale ei mergeau în sus și nu părea foarte umflate. M-am asigurat că ne ținem de mână, dar valurile ne tot desprindeau. Și-a pierdut flipper-ul. Masca ei nu se potrivea, așa că a dat-o jos. Încercam să-i țin înotătoarele, masca și mâna în timp ce ea era împinsă de valuri. Acest lucru nu a fost ceea ce mi-am imaginat! Cel mai rău dintre toate, am fost doar aproximativ patru minute în turneu. Mai aveam încă 56 de minute.

Ne-am întors pe barca pentru a readapta (împreună cu aproximativ 50% din alte persoane de pe tur.) Ne-am ajustat echipamentul și ne-am întors. În acest timp, fiica mea mai mare ne-a găsit și ea nu arăta bine. Am încercat să snorkel din nou, dar de data aceasta am durat aproximativ două minute și a urcat înapoi pe barca. Gurile noastre erau pline de apă sărată, stomacuri care se scuipeau, iar nervii se epuizau. Acest lucru nu arata ca imaginile de pe site-ul!